zondag 2 februari 2014

Ik doe mee met de Crochet Along 2014, iedere week komen er een paar toeren online te staan en uiteindelijk heb je een deken van 131 toeren. Ik doe het op mijn gemak dus zal altijd wel iets achter lopen maar het moet geen verplichting worden want het is een erg groot project en het moet wel leuk blijven.

Ik maak er een in het lichtgrijs, hieronder te zien bijgewerkt tot en met toer 5. Ik haak het met de wol cocktail en haaknaald 3,5. Heb 288+2 steken opgezet en hij is zo'n 130 cm lang.


Ik heb er ook een opgestart in allerlei tinten bruin, zie het kleurenschema wat ik heb gemaakt. Heb 9 verschillende kleuren gebruikt.

Ik haak het met Catania en haaknaald 3, 312+2 steken opgezet en ook deze is ongeveer 130 cm.



 Ik heb nog een lange weg tegaan......................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten