vrijdag 28 februari 2014

Dutch Dare Schets #80

Ik wil proberen om iedere maand mee te doen met de Dutch Dare, zoiezo met de schets en als het uitkomt en het onderwerp is leuk ook met de Dare.
Donderdagochtend bij Cynthia wezen scrappen en daar een begin gemaakt aan de LO. De schets was best lastig, ik heb eigenlijk niet veel foto's in groepjes van drie, ben dus maar mijn babyalbums ingedoken en kwam deze foto's tegen. Ze zijn gemaakt toen ik een paar weken oud was. Heb ook meteen gebruik gemaakt van mijn nieuwe Stampin Up spulletjes, die hebben zulke leuke stempels en ponsen.......
Ben niet helemaal tevreden over mijn uitwerking, maar wat ik dan wil veranderen weet ik niet dus ik laat hem maar zo.

Dit is de schets:

En dit heb ik ervan gemaakt.



5 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooi geworden, Patricia!! Alles past zo mooi bij elkaar, de kleuren van het papier zijn echt perfect in combinatie met de foto's! En dat behang......helemaal geweldig ;-) !!

    Leuk dat je weer meedoet met Dutch Dares!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt leuk geworden. Veel leuker met die smallere strook papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind de lo erg mooi geworden! mooie kleuren en alles past bij elkaar! leuk dat je weer mee doet met DD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm ook mooi! Gewoon zo laten, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor het meedoen met deze mooie layout!

    BeantwoordenVerwijderen