maandag 30 januari 2012

Fotoboek Mexico 2010

Ik vind het ook erg leuk om digitale fotoalbums te maken van onze vakanties. Ik ben er pas in 2010 mee begonnen dus heb alleen nog maar die van Mexico klaar, klik hier om hem te bekijken. Ben nu de laatste hand aan het leggen aan die van Indonesie, die wil ik binnen 2 weken afhebben dus die volgt binnenkort.
Daarna wil ik nog die van Griekenland, Egypte en Dominicaanse Republiek maken, maar daar gaat nog wel een tijd overheen aangezien we over 8 weken en 4 dagen al de sleutel van ons nieuwe huis gaan krijgen. Misschien ga ik daar ook wel een fotoboek over maken, aangezien ik iedere dag mijn andere blog wil vullen met foto's van de verbouwing heb ik genoeg foto's om mee te werken.
Hoef me dus voorlopig nog niet te vervelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten